Bar/kantinediensten bij LTC De Heikamp

Zoals zo veel verenigingen doen ook wij een beroep op de medewerking van onze leden voor het draaiende houden van onze vereniging en gezamenlijk een aantal taken uit te voeren. Een daarvan is het vervullen van de  kantinedienst. Omdat zo goed mogelijk te organiseren zijn onderstaande regels van toepassing.

• Wij stellen het op prijs indien de mannelijke leden de bardiensten nà 21.00 uur voor hun rekening willen nemen. Dit i.v.m. de veiligheid van onze vrouwelijke clubleden (in het donker naar huis gaan)
  • Elk lid (vanaf 18 jaar) dient minimaal 1 bardienst per speeljaar te draaien voor de club gebondentoernooien. Vrijgesteld van bardienst zijn o.a. leden die de 70-jarige leeftijd bereikt hebben (m.u.v. bardiensten t.g.v. deelname aan competities).
  • Zodra de data van de diverse clubtoernooien bekend zijn, kun je je inschrijven/aanmelden voor de bar-/kantinedienst naar keuze.
  • Indien je je niet zelf aanmeldt/inschrijft kun je worden ingedeeld mochten er open tijden in het rooster zijn. Je dient ten allen tijde zèlf voor vervanging te zorgen indien je op de aangegeven datum/tijdniet zou kunnen.
  • Deelnemers aan niet-clubgebonden competities kunnen voor deze activiteiten nogmaals worden ingedeeld voor een kantinedienst. Dit betekent dus dat de leden die deelnemen aan een competitie voor meerdere kantinediensten (kunnen) worden ingedeeld.
Sinds juli 2018 beschikt de kantine over een geavanceerd betaalsysteem.
U kunt bij ons met uw bankpas contactloos betalen (indien dit op uw pas geactiveerd is) of gewoon via pincode.
Contant betalen is dan ook niet meer mogelijk.

Een handleiding voor de bardienst is in de kantine aanwezig.
Wil je hem nu al inzien?
klik dan hier.

Let op:  voor de informatiepagina dien je ingelogd te zijn, daar vind je:
  • Overzichten van het barrooster (alfabetisch en op datum).
  • Sleutelbeheer tijdens kantinediensten.
klik hier om naar de informatiepagina te gaan.

Barrooster

Legenda

Je bent al ingeschreven (alleen ingelogde leden)
Inschrijven mogelijk