Veel gestelde vragen

Om gebruik te maken van de mogelijkheid je eigen bardienst te kiezen, dien je met je account in te loggen.
  • Elk lid (vanaf 18 jaar) dient minimaal 1 bardienst per speeljaar te draaien voor de club gebondentoernooien. Vrijgesteld van bardienst zijn o.a. leden die de 70-jarige leeftijd bereikt hebben (m.u.v. bardiensten t.g.v. deelname aan competities).
  • Deelnemers aan niet-clubgebonden competities kunnen voor deze activiteiten nogmaals worden ingedeeld voor een kantinedienst. Dit betekent dus dat de leden die deelnemen aan een competitie voor meerdere kantinediensten (kunnen) worden ingedeeld.
  • Wij stellen het op prijs indien de mannelijke leden de bardiensten nà 21.00 uur voor hun rekening willen nemen. Dit i.v.m. de veiligheidsgevoel van onze vrouwelijke clubleden (in het donker naar huis gaan).
Nadat je ingelogd bent, klik je op het tabblad "barrooster" en wordt de agenda zichtbaar.
Ga naar de periode waar bardiensten gevraagd worden - voor een snelle voortgang klik kalenderweergave "maand" en klik de rechtse pijlpunt

tot je in het scherm ziet dat een barrooster verschijnt - in kleuren .

Leden die géén gebruik maken van de mogelijkheid hun eigen bardienst te kiezen, zullen door de kantinecommissie worden ingedeeld.

In de agenda wordt de bardienst aangegeven in kleuren:
 inschrijven voor deze bardienst is mogelijk (klik).
inschrijven voor deze bardienst is niet mogelijk.
je bent al ingeschreven voor deze bardienst.

Klik op de inschrijfmogelijkheid van je keuze en er verschijnt een info/aanmeld venster.
In dit venster zie je achtereenvolgens:
  • Datum en tijdstip
  • Gevraagd aantal leden voor deze kantine dienst
  • De melding dat er nog vrijwilligers nodig zijn
  • en een link om je aan te melden.
    Mocht je bij nader inzien afzien van aanmelden voor deze kantinedienst, klik dan op het ‘x’ rechtsboven en maak een andere keuze.

Klik je op een reeds bezet veld (rood),  verschijnt de informatie wie zich voor deze dienst heeft aangemeld.

Op deze pagina is eventueel vermeld op welke data je al bent ingedeeld voor een bardienst.

Je kunt inloggen op je persoonlijke MyClub pagina met behulp van je e-mailadres in combinatie met een door jou eerder opgegeven wachtwoord.
Als je je wachtwoord vergeten bent of je hebt nog geen wachtwoord aangemaakt, kun je bovenin op "Wachtwoord vergeten" klikken en je emailadres invullen. Je krijgt dat een email met een link om een wachtwoord in te stellen.

Is je emailadres nog niet bekend? Vul dan het contactformulier op de website in.
Het werken met hetzelfde emailadres voor meerdere leden is mogelijk. Het is dan wel belangrijk dat jullie een verschillend wachtwoord hebben!

Vul het contactformulier in als je niet kan inloggen en de knop "Wachtwoord vergeten" niet werkt.
Wanneer je inlogt op je MyClub, kun je je wijzigingen aangeven via de knop "Mijn gegevens wijzigen".

tot je in het scherm ziet dat een barrooster verschijnt - in kleuren .

In de agenda wordt de bardienst aangegeven in kleuren:
 inschrijven voor deze bardienst is mogelijk (klik).
inschrijven voor deze bardienst is niet mogelijk.
je bent al ingeschreven voor deze bardienst.

In dit venster zie je achtereenvolgens:
  • Datum en tijdstip
  • Gevraagd aantal leden voor deze kantine dienst
  • De melding dat er nog vrijwilligers nodig zijn
  • en een link om je aan te melden.