Lid worden van LTC De Heikamp

Tennis is een geweldig leuke en sportieve bezigheid.

Samen met anderen ben je gezond in de buitenlucht met een of meer mensen een gezellig uurtje (of langer) van huis. En ben je actief met toernooien en competities, kom je ook nog vele gezellige en leuke mensen tegen met wie het goed toeven is in de kantine om je winst te vieren.

En het is niet eens een erg kostbare bezigheid. Hieronder zie je de lidmaatschapskosten voor 2023:

Juniorleden, in combinatie met training € 00,00
Seniorleden  € 135,00
Studerende seniorleden  € 70,00
Steunende leden € 20,00
Inschrijfgeld nieuwe seniorleden € 10,00

Wanneer je tijdens het seizoen lid wordt van LTC "de Heikamp" betaalt je niet het gehele bedrag aan contributie. De contributie wordt dan middels een verdeelsleutel berekend. Neem hier voor contact op met de ledenadministratie.

Indien u in het nieuwe seizoen 2024 geen lid wenst te blijven van onze vereniging, bent u verplicht dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vóór 31 januari 2024, schriftelijk door te geven aan de ledenadministratie
Ook adreswijzigingen dienen bij de ledenadministratie kenbaar gemaakt te worden.

Na deze datum zijn wij genoodzaakt om € 12,50 administratiekosten in rekening te brengen. Dit om de kosten te dekken die de vereniging moet maken richting de KNLTB.

Zomerlidmaatschap.
Naast het reguliere jaarabonnement biedt LTC De Heikamp aan de "mooi weer speler" de mogelijkheid van een zomerlidmaatschap.
Dit houdt in dat je speelmogelijkheden hebt gedurende de maanden juni, juli en augustus.
De kosten voor deze 3 maanden bedragen totaal € 40,-
Mocht je hiervoor interesse hebben kun je je aanmelden via het aanmeldformulier hieronder.
Vermeld bij opmerkingen dan wel even dat het een zomerlidmaatschap betreft.

Lid worden?
Nieuwe leden zijn van harte welkom.

Meld je aan via het aanmeldformulier.

U kunt de contributie o.v.v. Contributie 2023 en uw naam overmaken naar rekeningnummer:
NL82RABO 012.21.03.343
t.n.v. LTC De Heikamp,