Ladder Competitie 2017

Vanaf 22 mei organiseert TV Milsbeek weer het ladder – enkel competitie, de Spring Single 2017.Vanaf 22 mei organiseert TV Milsbeek weer het ladder – enkel competitie, de Spring Single 2017.

Dit is een vijf-dorpencompetitie waarbij je enkelspel speelt en jezelf hoger op de ´ladder´ kunt spelen als je wint in jouw poule.
Tennis je in Milsbeek, Middelaar, Ottersun, Heijen of Gennep, dan kun je je via de site TV de Milsbeek voor deelname  opgeven.

Dit houdt in dat je speelt in een poule van dezelfde speelsterkte (ongeveer). De winnaars uit deze poule promoveren naar een hogere poule.  Degenen die als  laagste eindigen degraderen naar een lagere poule. Het aantal inschrijvingen bepaalt de poulegrootte. Er komt een afzonderlijke dames- en herenpoule.

Je speelt elke week 1 wedstrijd.  Samen met je tegenstander van die week, bepaal je het tijdstip en de dag van die betreffende wedstrijd. Je krijgt van ons een speelschema waarin staat tegen welke tegenstander je tennist. (bijvoorbeeld: in week 1 speelt nummer 1 tegen nummer 2. Op de site zie je de poule-indeling en zie je wie de nummer 1 en nummer 2 uit je poule zijn)

Er wordt gespeeld om drie gewonnen sets. De derde set is een supertiebreak; maar dit mag in overleg met je tegenstander ook een derde set zijn.
Je speelt met je eigen tennisballen. De uitslagen van de wedstrijden worden na afloop via de site TV de Milsbeek doorgegeven en zijn daarna zichtbaar op de site.

Je kunt je opgeven via de site van TV Milsbeek, klik hier.
Rond 20 mei  krijg je de poule- indeling en de gegevens van de tegenstanders zodat je daar je afspraken mee kunt maken.

Op de site vind je ook de voorwaarden/spelregels van de Spring Single 2017.

We spelen dit jaar tot eind juni, dus niet meer in de zomervakantie.

Heb je nog vragen, dan kun je terecht bij Esther van Kasteren (Milsbeek) telefoon: 06-23697770 of (email)

Leuk als je mee doet!
Tennisgroeten namens  Esther