Zoals bij elke vereniging en organisatie zijn er altijd werkzaamheden en taken die geregeld moeten worden om alles vlot te laten verlopen. Dit kan zijn van onderhoud aan tennisbanen en park, kantine voorraad beheren, toernooien regelen etc. Daarvoor kunnen wij als LTC de Heikamp gelukkig rekenen op de medewerking van een aantal leden die zich daarvoor inzetten en zitting hebben in een van de commissies.

Heb je vragen over het een of ander, kun je hen altijd benaderen.

Heb je zelf wel eens tijd over om de vereniging te ondersteunen en een bijdrage te leveren aan ......?
(en dit zijn ècht geen uren in de week. Uiteindelijk maken vele handen licht werk). En je hoeft ook niet persé lid te zijn. Je kunt het ook gewoon doen voor de gezelligheid!

Neem dan zeker even kontakt met ons op om te kijken waar we elkaar kunnen helpen. Vul het contactformulier in op de website en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
 

Bestuur


Het bestuur organiseert de gang van zaken betreffende onze tennisvereniging; hieronder vallen bijv.: administratie, financiën, organisatorische zaken, onderhoud, communicatie (denk bijv. aan gemeente), beleid etc. Deze taken brengt zij onder bij de diverse commissies.

Heb je vragen over een bepaalde kwestie? Stuur gerust een emailtje.

Leden

Voorzitter Joost ter Laak
Secretaresse Desirée Janssen
Penningmeester Eelco Schoofs
Toernooi Commissie Francien van de Ven
Kantine Commissie Gladys Schutte
Document
Toegevoegd door
Publicatie
Datum
Er zijn geen documenten aanwezig in deze map.
Terug naar boven