Zoals bij elke vereniging en organisatie zijn er altijd werkzaamheden en taken die geregeld moeten worden om alles vlot te laten verlopen. Dit kan zijn van onderhoud aan tennisbanen en park, kantine voorraad beheren, toernooien regelen etc. Daarvoor kunnen wij als LTC de Heikamp gelukkig rekenen op de medewerking van een aantal leden die zich daarvoor inzetten en zitting hebben in een van de commissies.

Heb je vragen over het een of ander, kun je hen altijd benaderen.

Heb je zelf wel eens tijd over om de vereniging te ondersteunen en een bijdrage te leveren aan ......?
(en dit zijn ècht geen uren in de week. Uiteindelijk maken vele handen licht werk). En je hoeft ook niet persé lid te zijn. Je kunt het ook gewoon doen voor de gezelligheid!

Neem dan zeker even kontakt met ons op om te kijken waar we elkaar kunnen helpen. Vul het contactformulier in op de website en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Accommodatie Commissie

Om het spelen van een leuke partij tennis mogelijk te maken, dient het tennispark er netjes verzorgd bij te liggen. Het spreekt voor zich dat de banen goed onderhouden zijn waarbij de netten op de juiste wijze zijn aangebracht, de verlichting voor de avond naar behoren werkt etc. Maar ook het onderhoud om de banen zoals groen, bestrating etc. willen we graag netjes houden. Dit alles is mogelijk door de inzet van een groep vrijwilligers die, indien nodig, enige uren van hun vrije tijd spenderen aan het in goede staat houden van ons tennispark.

Leden

Commissielid Harm Schoofs
Commissielid Wiel Broeren
Commissielid Harrie van Mil
Toegevoegd door
Publicatie
Er zijn geen documenten aanwezig in deze map.