Inschrijven bardienst 2019

Je kunt je voorkeur voor bardienst in 2019 aangeven.

Zoals bekend bieden wij onze leden de mogelijkheid zelf aan te geven wanneer ze een kantinedienst zouden willen/kunnen draaien zodat je zeker bent van een datum en tijdstip die jou gelegen komen.

Het eerste clubtoernooi van dit jaar in maart nadert nu met rasse schreden en we kunnen ook dit toernooi niet zonder de inzet van onze leden om de kantinediensten rond te krijgen.
Wij doen dus wederom een beroep op jullie inzet en medewerking en meld je aan.

Hoe je van deze mogelijkheid gebruik kunt maken wijst zich eigenlijk vanzelf als je het barrooster opent.
Eventueel kun je een "handleiding" vinden onder het tabblad "FAQ".

In 2019 zijn 2 toernooien gepland en wel van 11 t/m 17 maart en van 11 t/m 17 november.
Het staat je uiteraard vrij om, als je dat leuk en gezellig vindt, meerdere kantinediensten te reserveren.
Om je keuze(s) vast te leggen dien je in te loggen met je persoonlijke account.

Wij vertrouwen erop dat jullie je alsnog aanmeldt zodat er straks in maart/november geen mensen verrast zijn dat we ze verwachten voor een helpende hand.