Ophalen KNLTB Ledenpassen

De KNLTB-pasjes voor het nieuwe tennisseizoen zijn binnen en er is iets veranderd dat je beslist moet weten.

Deze pas hebt u nodig om met het vrij tennissen, af te hangen op het afhangbord, en voor 'legitimatie' bij competities en toernooien. Indien u geen pas op hebt gehangen, kunnen andere leden u verzoeken de baan te verlaten. Het baanreglement van onze tennisvereniging dat hierin voorziet, vind u op onze site onder het kopje: Clubinfo / Baanreglement.

De KNLTB ledenpassen zijn, mits u de contributie heeft voldaan, tot en met donderdag 4 april op te halen bij ondergetekende, Dalweg 4 in Heijen (voorkeur tussen 18.00 - 20.00 uur).

VERANDERINGEN bij de LEDENPAS 2019.

In het streven naar een zo duurzaam mogelijk tennisklimaat heeft de KNLTB samen met de tennisverenigingen besloten tot de invoering van de meerjaren ledenpas: een pas die langer dan één jaar meegaat en waar dus ook geen jaartal meer op staat. De overstap naar de meerjaren ledenpas, die in februari/maart voor alle leden aan de verenigingen wordt geleverd, heeft nog een belangrijke wijziging tot gevolg:

Naast het verdwijnen van het jaartal, ontbreken ook de speelsterktes. Vanaf 2019 geldt dan ook niet de ledenpas, maar het spelersprofiel op MijnKNLTB.nl als bewijs voor het lidmaatschap en jouw speelsterktes. Je hebt je ledenpas nog wel steeds nodig voor jouw bondsnummer en identificatie tijdens competities en toernooien.

Heb je nog geen account/spelersprofiel op MijnKNLTB.nl? Voordat je gebruik kan maken van deze website moet je eenmalig een account aanmaken.
Ga hiervoor naar www.mijnknltb.toernooi.nl
en klik op "registreren". De volgende schermen spreken voor zich.

Eventueel klik je hier voor een handleiding/toelichting.

Tot slot: Deze meerjaren ledenpas is 2 jaar geldig. Wanneer de pas verloopt ontvang je automatisch via jouw vereniging een nieuwe pas. Vergeet dus niet om aan het einde van het seizoen je pas goed te bewaren voor volgend jaar!

Met vriendelijke groeten,
Ledenadministratie