Inschrijving MWC 2019-2020 geopend

Het MWC (MidWinterCircuit) is een gezelligheidstoernooi waarbij je (binnen je speelsterkte) 6 tot 8 wedstrijden per toernooideel speelt.

Voor spelers die nog niet eerder hebben deelgenomen aan het MWC, een korte uitleg van wat het MWC inhoudt.

De deelnemende tennisverenigingen zijn Gennep, Milsbeek, Ottersum, Heijen en Middelaar.
De wedstrijden vinden plaats op de tennisparken van de deelnemende tennisvereingingen.
Gedurende het najaar en de winter worden (bijna) alle donderdagavonden wedstrijden gespeeld met een speeltijd van 75 minuten.
Er wordt telkens gestart om 19:00 uur en laatste wedstrijd is om 21:30 uur.
Voor ballen wordt door de verenigingengezorgd.
We proberen de wedstrijden zodanig te plannen dat je zowel op verschillende parken als op verschillende tijdstippen speelt.

Schrijf je nu in:
Deel 1 van de Wintercompetitie zal gespeeld worden vanaf donderdag 31 oktober 2019 t/m donderdag 19 december 2019
Deel 2 zal ingaan in Januari 2020 en duurt tot aan het begin van de voorjaarscompetitie (eind maart).

Kijk goed naar het reglement want dit is aangepast aan de nieuwe privacy wet.
Heb je bezwaren stuur dan een mail aan de organisatie t.w. de heer Herman Artz.
mail: midwintercircuit@gmail.com

Klik op de link hieromder en schrijf je in.
Inschrijven MWC