We mogen weer...

Ons tennispark is vanwege het Coronavirus al wekenlang gesloten. Op 6 mei kondigde de overheid een versoepeling van de maatregelen aan en in overleg met de gemeente mag er (onder voorwaarden) weer getennist worden.

De KNLTB heeft een advies uitgebracht over de wijze waarop tennisclubs weer gedeeltelijk open kunnen gaan.
Dit betekent dat na de jeugd nu ook volwassenen, onder voorwaarden, weer vanaf 11 mei kunnen tennissen.

Op onze club gelden de richtlijnen van de KNLTB wat onder andere inhoudt dat;
- enkelspel weer is toegestaan
- dubbelspel mogelijk is met personen uit hetzelfde huishouden die samen onder één dak wonen.

Om veilig te kunnen tennissen vragen we jullie je verder te houden aan de richtlijnen van het RIVM en de Gemeente.
We roepen iedereen dan ook nadrukkelijk op om zijn of haar verantwoordelijkheid hierin te nemen en zich aan de afspraken en hygiënemaatregelen te houden.
Voor jezelf, maar ook in het belang van de gezondheid van anderen.
  • Was goed je handen voor je naar de tennisbaan komt
  • blijf van je gezicht af tijdens het tennissen.
  • Neem eventueel desinfecterende handgel mee om tussendoor, indien nodig, je handen te desinfecteren.
  • Eventueel ook twee handdoeken, waarbij er 1 is om uitsluitend je gezicht mee van zweet af te doen.
  • Bekijk ook de poster van de KNLTB.

Om te kunnen tennissen, dien je online vooraf een baan te reserveren, dit om te voorkomen dat er groepjes mensen ontstaan.
Een baan reserveren kan via de KNLTB Club App, hier vind je een handleiding hoe je deze app kunt instellen.
Het is niet toegestaan zonder reservering van een baan te gaan tennissen.
Als je komt tennissen loop je een verhoogd risico, behoor je tot een risicogroep maak dan zelf de afweging of dat risico voor jou aanvaardbaar is. Vanuit de overheid of de gemeente kunnen nieuwe of aanvullende maatregelen worden afgekondigd. Voor een overzicht van de richtlijnen van de KNLTB verwijzen je naar de website van de KNLTB.

Mochten er vragen zijn, neem dan contact op met Desirée Janssen (ledenadministratie@ltcdeheikamp.nl)
Wij hopen op jullie medewerking en wensen jullie veel tennis plezier!

Met vriendelijke groeten,
Bestuur LTC De Heikamp