Nieuwe richtlijnen i.v.m. Coronavirus

Vorige week konden we, na wekenlang het tennispark noodgedwongen gesloten te hebben, eindelijk weer ons tennispark openen. Onze leden kunnen nu allemaal weer vrij tennissen, waarbij wel een aantal richtlijnen gevolgd moeten worden. Hier is dan ook al door menig lid gebruik van gemaakt.

Naar aanleiding van de versoepelde maatregelen van het kabinet heeft de Veiligheidsregio Limburg Noord een nieuwe noodverordening opgesteld.
De gemeente heeft hierop besloten de verenigingen meer vrijheid te bieden.

Wij, als bestuur, hebben daarop overleg gehad en zijn van mening dat we de banen, met ingang van maandag 18 mei,
ook open kunnen stellen om weer te gaan dubbelen, waarbij wel de volgende richtlijnen in acht dienen worden genomen:

• Houd 1,5 meter afstand
  • Vermijd drukte
  • Was voordat je naar het tennispark komt, thuis je handen
  • Het is alleen toegestaan te tennissen indien er van te voren online een baan is gereserveerd, via KNLTB Club App.
  • Kom op de afgesproken tijd
  • (Buiten) toilet blijft gesloten
  • Kantine blijft gesloten
  • Gebruik de bankjes en de scoreborden niet
  • Ga na het tennissen meteen weer naar huis
  • Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging
  • Behoor je tot de risicogroep maak dan zelf de afweging of het te lopen risico voor jou aanvaardbaar is

Hier vind je een handleiding hoe je de KNLTB Club app kunt instellen.
Voor een overzicht van de richtlijnen van de KNLTB verwijzen je naar de website van de KNLTB.

Mochten er vragen zijn, neem dan contact op met Desirée Janssen .

Wij hopen wederom op jullie medewerking om bovenstaande regels na te leven en wensen jullie veel tennisplezier!

Met vriendelijke groeten,

Bestuur LTC De Heikamp