Vrijwilligersavond 2016

Zaterdag 10 december was er weer tijd voor de Jaarlijkse Vrijwilligersavond.

Iedereen had gehoor gegeven aan het verzoek van de organisatie om met een hoofddeksel (vorm/uitvoering was niet van belang) te verschijnen.
Dit was natuurlijk wel afgedwongen onder het mom: geen pet, niet erbij.

Maar zo'n 40 leden waren vrijwillig aanwezig om een gezellige avond met elkaar door te brengen.
Voor een hapje en een drankje was uiteraard gezorgd. Eelco ontpopte zich als een waar culinair BrabecueMaster en zorgde dat iedereen kon kiezen uit diverse goed doorbakken heerlijke stukken vlees van varken of koe. Terwijl Jolande zich met flair presenteerde als een TV-presentatrice verzocht ze de aanwezigen om in groepjes hun artistieke talenten ten toon te spreiden door per groepje een thema aan het linnen (en ik bedoel dus niet bedlinnen) toe te vertrouwen. Deze kunstwerken van niveau zullen t.z.t. in onze art-kantine getoond worden.
Voor een foto-impressie, met dank aan Harm die dit fotoverslag mogelijk heeft gemaakt, zie onder menukeuze "clubinfo/foto's" of klik hier