Tennislessen 2023

De huidige cyclus tennislessen loopt t/m december. In 2024 zal, in samenwerking met TV Gennep en TOV Ottersum, een nieuwe cyclus tennislessen verzorgd worden. Deze samenwerking zijn we gestart om groepen te kunnen vormen die met speelsterkte/leeftijd beter bij elkaar passen en om meer lesdagen te kunnen aanbieden. De tarieven in Ottersum, Gennep en in Heijen zijn uiteraard gelijk.

De lescyclus omvat voor junioren 34 lessen (jan. t/m dec.) en voor senioren 17 lessen (jan. t/m/ juni).
De eerste les start in week 2 (12 januari).

De tennislessen zullen worden gegeven in Gennep. Woensdag is gereserveerd voor junioren èn senioren. Vrijdag uitsluitend voor de junioren.

Juniorleden (tot 18 jaar) kunnen zich inschrijven via deze link: Juniorleden.

Seniorleden (vanaf 18 jaar) kunnen zich inschrijven via deze link: Seniorleden.

Inschrijven sluit vrijdag 3 december 2022.
Lesreglement inzien? Klik hier.

De Tarieven (per persoon).

Junioren €209,- euro voor de cyclus van 34 lessen (dit is inclusief contributie).
Senioren €165,- voor de cyclus van 17 lessen op basis van minimaal 6 personen.

VRAGEN?
Indien u vragen heeft, kunt u deze per e-mail sturen naar: ledenadministratie@ltcdeheikamp.nl