Het Coronavirus en tenissen

Het kabinet heeft gisteren (15-03) verregaande maatregelen genomen in de strijd tegen het coronavirus.

Scholen, horeca en sportclubs moeten dicht om verspreiding van het virus tegen te gaan danwel zo veel als mogelijk te beperken.
De maatregelen gaan in vanaf 5-03 om 18.00 uur en gelden t/m 6 april.

De KNLTB roept daarom alle tennisverenigingen op om alle activiteiten te staken en alle tennisparken en clubhuizen te sluiten.
Hieronder vallen ook trainingen en vrij tennissen.

Wij, als LTC De Heikamp, volgen uiteraard de richtlijnen van de KNLTB en onze regering.
Alhoewel wij het betreuren het dat juist nù, nu het weer beter wordt en uitnodigt om een balletje te slaan, genoodzaakt worden onze banen te sluiten voor onze leden.

Wij gaan er echter vanuit dat jullie begrip hebben voor de situatie en zullen jullie informeren als daartoe aanleiding bestaat.

Voor meer informatie omtrent het standpunt van de KNLTB, klik hier