Het weer in Heijen
buienradar

LAATSTE NIEUWS 26-04-2023
... voor de Jeugdcommissie en/of voor de Accomodatiecommissie.

Als tennisclub zouden wij heel blij zijn als we er één persoon bij zouden hebben t.b.v.
de Jeugdcommissie en één persoon ten behoeve van de Accomodatiecommissie.
Beide functies vragen slechts enkele uren per jaar van je vrije tijd.

De jeugdcommissie organiseert een aantal activiteiten voor onze jeugdige leden.
De Accomodatiecommissie zorgt voor een goede staat van onderhoud van ons tennispark en -banen.

Voor meer informatie of aanmelden voor deze ondersteunende activiteiten,
neem dan contact op met Mw. Desirée Janssen, klik hier: secretaresse@ltcdeheikamp.nl
De AED bij de voetbal en tennisvereniging is vervangen en vanaf 1 april 2019 opgenomen in het landelijk netwerk van hartslagnu.nl

Meerdere leden van de voetbal- en tennisvereniging hebben in april een cursus reanimatie en AED gevolgd. Deze is verzorgd door Oceanambulancezorg Limburg-Noord BV. Alle getrainde personen zijn geregistreerd als burgerhulpverlener en kunnen worden opgeroepen door hartslagnu.nl, via 112, als er een calamiteit in Heijen is. Met de aanvulling van onze leden zijn er circa 60 burgerhulpverleners actief in de Gemeente Gennep wat een heel mooi resultaat is!
Echter zijn we opzoek naar nog meer burgerhulpverleners!

Wil je ook burgerhulpverlener worden. Hier doe je het voor......

Beste leden van onze club,

We zijn blij dat we jullie de nieuwe Club-assistent app kunnen aanbieden. Beter gezegd onze nieuwe app. De app is vanaf nu een echte club-app met onze clubnaam, logo en kleuren.

Wat betekent dit voor jou?
Alle communicatie gaat plaatsvinden via de app dus zorg dat je hem geïnstalleerd hebt voor de eerstkomende training!
De app installeer je niet vanuit de app of playstore maar via {DOMEINNAAM}/app  of gebruik de knop hieronder.

Mocht je vragen hebben of hulp wensen met het installeren van je app, informeer even of je trainer of teamgenoot je kan helpen of kijk op de supportsite van Club-assistent.

Wat kun je met onze {CLUBNAAM} app:
  • Inloggen
  • N.A.W. gegevens aanpassen
  • Je ouder(s)/ verzorger(s) toegang geven tot je account
  • Nieuwsbrief bekijken
  • Pushnotificaties
  • Mijn voortgang bekijken
  • Afmelden voor de komende training
  • Aanmelden voor de clubactiviteiten
Onze sponsoren